Olen Antti, olen huono bloggaaja

Kuulen vaimoni ystävän (no, toki minunkin jo 10 vuotta) leikkikenttätutun sanoneen, että tämä blogi on OK (tms.), mutta päivittyy kovin harvoin.

Totta. Enpä minä tänne joka päivä kirjoittele, vaikka toki joka päivä jotain sanottavaa onkin. Terveisiä vaan Iidesrantaan. :-)

Olen ainakin kerran käynyt ainakin kaksi kertaa kommentoimassa samaa blogia ja molemmilla kerroilla selittänyt, miten olin sattumalta osunut paikalle... Toisaalta pystyn sanomaan tämän, koska muistini on hyvä - joskus vain väh ä n h i d a s.

En edes lue blogeja säännöllisesti. Niinpä olen aivan tuskissani, kun kommentissa lukee, että minut "on haastettu" (selitin viime lauantaina 11-vuotiaalle, mitä tapahtui 70-luvun Nuorten sävellahja -radio-ohjelmassa ja mitä tarkoitti siellä haastaminen...) blogijuttuun.

Kyse ei ole (vain) siitä, että en tavallisesti* pidä ketjukirjeistä tai ns. muuntomeemisistä kirjoituksista, vaan siitä, että en minä osaa sanoa Kymmentä blogia... teen siis vain parhaani, kun en muuta voi, lunttaan tuosta vasemman reunan linkeistä jne.:

http://adoptiomatka.blogspot.com/ - rankkaa ja kaunista tekstiä (minullekin) tärkeästä asiasta - adoptio-odotuksen(kaan) ei pitäisi kestää kauemmin kuin on kohtuullista. (Katselin pitkästä aikaa ne linkit läpi ja totesin, että tunnelmat lähestyvät toisiaan älyttömän odotustilanteen vuoksi... ei hyvä.)

http://kaura.blogspot.com/ - sitä lukee kaikki (jotka mää tunnen) ja se on Mustanaamion suojeluksessa.

Copyright Janne Sievänen - Used Without A Permission http://www.pinseri.com - sieltä käyn tavallisesti katsomassa, mitä kivaa Sami nyt on löytänyt tai/eli ostanut, mutta tänään kyllä Riitan elisavuodatus nosti ensin naurut ja sitten sain vaimolta vinkin lukea Viistolla pinnalla vähän pidemmälle ja siellä oli linkki terävään blogikirjoitukseen - jota en kuitenkaan listaa, kun luen sitä(kin) niin satunnaisesti.

http://zabaa.spaces.live.com/ - on täydellinen esimerkki funktionaalisesta matkablogista ja on oikeasti hauska seurata työkaverin sapattivuotta ja katsella hienoja kuvia (ja varastaa niitä omaan blogiin).

Huh - neljäkö sain kasaan - nyt pitää mennä nukkumaan.... ja reippaana jatkan kaksi vuorokautta myöhemmin.

Toisen työkaverin kommentti nimittäin muistutti, että hänen blogiaan käyn nykyään ehkä kaikista useimmin katsastamassa - mikä taas johtuu siitä, että viime aikoina (tosin en enää viimeisten kahden viikon aikana niinkään...) olen vilkuillut niiden Kahden Kaverin Jaikuja, jotka olen tunnistanut Jaikumaasta. Sanna sattuu olemaan toinen heistä ja blogipäivitysten syötteet näkyvät kivasti siellä jaikuvirrassa.

* Periaatteessa pidän kaikenlaisista jutuista, mutta haluan niiden olevan joko nautittavaa leikkiä tai sitten niistä pitäisi olla hyötyä. Usein pärjään aika pitkään myös sillä, että joko a) tutustun asiaan tai b) koen, että se tulee vielä jokus hyödylliseksi, vaikka nyt ei siltä näytäkään (kaupunki, tv, virus jne.).

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Minä olen aika paljon ahkerampi kirjoittamaan, muttta vähintään yhtä huono seurailemaan kenenkään muun blogeja. Systerin juu, ja nyttemmin tätä ja parin muun kaverin, mutta siihenpä se jää.
Kaura sanoi…
On ehkä hienointa ikänä olla Mustanaamion suojeluksessa.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mahtavat banaanimuffinit

Kuusi väriä: Violetti

Helppoa ja herkullista kikjauhoista